نمایش / عدم نمایش بخش جستجو

بررسی تأثیر برندسازی از طریق حواس بویایی و شنوایی بر خرید مجدد مشتریان 1402/07/24 20:51:48

نویسندگان : بهرام روحانی حسن دانایی
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : اولین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در شرایط کسب و کار ایران

بررسی تأثیر جشن ها و کارناوال های تبلیغاتی بر رفتار رای دهندگان در انتخابات 1402/07/23 19:38:15

نویسندگان : بهرام روحانی حسن دانایی
زبان : فارسی سال انتشار : 1395 محل پذیرش : اولین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در شرایط کسب و کار ایران